به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از تصویب چند مصوبه در خصوص مشکلات خوابگاه ها و خانه های دانشجویی خبر داد. علی اکبر مختاری گفت:در راستای اخبار و شکایات متعدد واصله به تعزیرات حکومتی استان اصفهان در خصوص خوابگاه ها و خانه های دانشجویی خودگردان،جلسه ای در این خصوص  با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از تصویب چند مصوبه در خصوص مشکلات خوابگاه ها و خانه های دانشجویی خبر داد.

علی اکبر مختاری گفت:در راستای اخبار و شکایات متعدد واصله به تعزیرات حکومتی استان اصفهان در خصوص خوابگاه ها و خانه های دانشجویی خودگردان،جلسه ای در این خصوص  با حضور نمایندگان نهاد های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی و نظارتی استان  در محل دادگستری استان  اصفهان تشکیل شد.

وی افزود:بیش از یک ماه تیم های گشت سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان درحال رصد و پایش موضوع تخلفات در حوزه های صدور مجوز،نبود نظارت مکفی بر این مراکز،گرانفروشی در اجاره بها و نبود نرخ نامه مصوب و … بودند که بحمد الله با پیگیری بعمل آمده و تاکیدات معاونت محترم اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مصوبات خوبی در پی داشته و نقش هر یک از دستگاهای ذی ربط در این موضوع مشخص گردید تا تخلفات این حوزه به کمترین میزان برسد.