به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار‌ی اصفهان گفت: امکانات ویژه حمل‌ونقل عمومی برای مراسم شب‌های قدر در گلستان شهدا برای پایان مراسم احیا و سرویس‌های بازگشت از گلستان شهدا به میادین اصلی شهردر نظرگرفته شده است. حسین حق شناس بیان داشت: پارکینگ‌های اطراف مراسم احیای لیالی قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا سحر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار‌ی اصفهان گفت: امکانات ویژه حمل‌ونقل عمومی برای مراسم شب‌های قدر در گلستان شهدا برای پایان مراسم احیا و سرویس‌های بازگشت از گلستان شهدا به میادین اصلی شهردر نظرگرفته شده است.

حسین حق شناس بیان داشت: پارکینگ‌های اطراف مراسم احیای لیالی قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا سحر به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان است.

وی افزود: پارکینگ‌های حکیم و کرمانی برای مراسم میدان امام خمینی (ره)، پارکینگ زیر گذر میدان امام علی (ع) برای مراسم مسجد جامع، پارکینگ طبقاتی سجاد (حاج آقا رحیم ارباب) برای مراسم گلستان شهدا و پارکینگ زیرسطحی باغ گلدسته در خیابان پاسداران باز و آماده خدمت‌رسانی است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار‌ی اصفهان گفت: شهروندان از پارک خودرو در محل‌های غیرمجاز خودداری کنند و با زمان‌بندی مناسب و پیاده‌روی از محل پارک، خود را به مراسم برسانند.