به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان بر حمایت دستگاه قضایی استان از سیاست‌های دولت در زمینه مدیریت مصرف گاز و دیگر حامل‌های انرژی تاکید کرد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری در دور دوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی شهرضا روند رسیدگی به پرونده‌ها در این حوزه قضایی را رضایت‌بخش توصیف و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان بر حمایت دستگاه قضایی استان از سیاست‌های دولت در زمینه مدیریت مصرف گاز و دیگر حامل‌های انرژی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در دور دوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی شهرضا روند رسیدگی به پرونده‌ها در این حوزه قضایی را رضایت‌بخش توصیف و تصریح کرد: با توجه به کمبود نیروهای قضایی و اداری در این شهرستان و همچنین وجود مشکل فضای فیزیکی، عملکرد دادگستری شهرستان شهرضا در امر رسیدگی به پرونده‌ها رضایت‌بخش است.

وی افزود: اقدامات مقدماتی در جهت توسعه فضای فیزیکی، تخصیص تجهیزات، منابع مالی و نیرو به این حوزه قضایی در دادگستری استان انجام شده و در آینده‌ای نزدیک با به ثمر نشستن این تلاش‌ها شاهد افزایش کیفیت و سرعت در رسیدگی‌ها خواهیم بود.

رییس دستگاه قضایی استان در ادامه از تخصیص ۳۱ نفر نیروی اداری و تعدادی نیروی قضایی جدید به دادگستری شهرضا خبر داد و گفت: از دوره‌های کارآموزی قضات که در حال برگزاری است تعدادی قاضی برای خدمت در دادگستری شهرضا در نظر گرفته خواهد شد همچنین مراحل جذب نیروهای اداری جدید که به دستگاه قضایی استان تخصیص داده شده به پایان رسیده است و با صدور مجوز شروع به کار آنها از سوی دولت، تعداد ۳۱ نفر از این نیروها در دادگستری شهرضا مشغول به‌کار خواهند شد.

جعفری در ادامه آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف شهرستان شهرضا در سال جاری را حدود ۴۷ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد با تلاش رییس دادگستری، دادستان و مسئولان شورای حل اختلاف و با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مذهبی و اجتماعی این شهرستان ، میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف شهرضا در سال آینده به بیش از ۵۰ درصد برسد.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان اصفهان انسجام مسئولان شهرستان شهرضا در مسائل مختلف را ستودنی دانست و از همکاری مسئولان این شهرستان با دادگستری تقدیر و تشکر نمود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان همچنین بر حمایت دستگاه قضایی استان از سیاست‌های دولت در زمینه مدیریت مصرف گاز و دیگر حامل‌های انرژی تاکید کرد.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان با اشاره به این‌که استان اصفهان جزء استان‌های پرمصرف در زمینه مصرف گاز است از همه هم‌استانی‌ها خواست صرفه‌جویی و مدیریت بهینه مصرف گاز را جدی گرفته تا دیگر هموطنان در  روزهای سرد زمستان با مشکل قطعی یا افت فشار گاز روبرو نشوند.