به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رامین خمسه مدیر مخابرات مرکز استان و محمدجواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی به همراه جمعی از کارکنان مخابرات منطقه اصفهان با حضور در تجمع باشکوه مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان در گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ ۹ دی، در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با آرمان‌ های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رامین خمسه مدیر مخابرات مرکز استان و محمدجواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی به همراه جمعی از کارکنان مخابرات منطقه اصفهان با حضور در تجمع باشکوه مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان در گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ ۹ دی، در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با آرمان‌ های امام راحل و شهدا به ویژه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید عهد نمودند.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی در میدان انقلاب اصفهان گفت: در سال‌های تشیع در ایران، اصفهان نگین درخشان این دوران بوده است و این شهر مقدس مظهر بصیرت و مرجع معنویت شناخته شده است.

وی با اشاره به تاریخ ماندگار ۸ دی‌ ماه سال ۸۸ که مردم اصفهان یک روز زودتر از مردم ایران به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: این بصیرت مردم اصفهان و ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است، زیرا مردم این شهر مقدس همواره در پناه قرآن و عترت بوده‌اند و باید توجه داشته باشیم تا زمانی که در پناه قرآن باشیم گمراه نخواهیم شد، زیرا قرآن بصیرت افزا است.

تویسرکانی با اشاره به ۲۴ هزار شهید اصفهانی، این شهر را نماد انقلابی گری و ولایت‌ مداری دانست و گفت: امیدواریم این همه خون شهید، ملت را ذیل ظهور امام زمان قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر به دنبال استمرار انقلاب اسلامی هستیم باید برای بصیرت یک حساب جدا بازکنیم زیرا تنها قرآن می‌تواند راه بصیرت را به ما نشان دهد و جوانان را از منجلاب فضای مجازی نجات دهد و هدایت کند.

تویسرکانی تاکید کرد: با گذشت ۱۴ سال از فتنه ۸۸ هنوز مشکلاتی که داریم در ادامه آن فتنه است که سخت‌ترین ضربات را به انقلاب اسلامی وارد کرد تا پیوند امام و امت را قطع کند و ایران را به زیر سلطه استکبار جهانی درآورد اما خدا به برکت سیدالشهدا نخواست.

قطعنامه ۹ دی مردم اصفهان

در پایان این مراسم قطعنامه‌ ای در پنج بند خوانده شد؛ شرکت‌ کنندگان در این قطعنامه تاکید کردند: حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی درخشش، تداوم، استمرار انقلاب و پاسداشت همت، بصیرت و اراده بزرگ یک ملت در انهدام توطئه‌ های ریشه دار و روز دفاع از ارزش‌ های انقلاب و نظام اسلامی و تجلیل پیوند ناگسستنی امت و امام است.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده ما ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی، راز ماندگاری این انقلاب و تحقق آرمان‌ های الهی را اتکای به ایمان مردم و اراده الهی دانسته و با آگاهی از فتنه‌ های ترکیبی و پیچیده دشمن، پیروزی در میدان عمل و جبهه مبارزه را در گرو بصیرت و پیوند ناگسستنی امت با ولایت می‌دانیم و تاکید می‌کنیم تا پای جان بر سر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌ ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.