به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی مدارس استان گفت: در ایران اسلامی همواره انتخابات‌های مختلفی برگزار می‌شود و یکی از جلوه‌های زیبا در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها انتخابات پیشرو نیز حضور دانش‌آموزان در کنار اولیای خود خواهد بود. ، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی مدارس استان گفت: در ایران اسلامی همواره انتخابات‌های مختلفی برگزار می‌شود و یکی از جلوه‌های زیبا در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها انتخابات پیشرو نیز حضور دانش‌آموزان در کنار اولیای خود خواهد بود.

، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی مدارس استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رژیم شاهنشاهی وابستگی آن به قدرت‌های خارجی بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) مردی از تبار پیامبر مکرم اسلام (ص) بود که مردم را به اسلام، استقلال و اهمیت‌دادن به کشور دعوت کرد.

ابراهیمی بیان داشت: از ویژگی‌های امام خمینی (ره) مهربان بودن با مردم و به‌ویژه دانش‌آموزان و اهمیت‌دادن به نظرات آن‌ها بود؛ همچنین شجاعت، اهل مطالعه بودن و نظم را می‌توان از دیگر ویژگی‌های ایشان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امام خمینی (ره) در عین مهربانی با مردم، با دشمنان بسیار قاطعانه و سرسختانه برخورد می‌کرد و از روز اول برای نظر مردم احترام بسیاری قائل بود که این امر در تأکید ایشان بر انتخابات نمود پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی همواره انتخابات‌های مختلفی برگزار می‌شود و یکی از جلوه‌های زیبا در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها انتخابات پیشرو نیز حضور دانش‌آموزان در کنار اولیای خود خواهد بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایثار و فداکاری بسیاری برای کشور کردند و شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب شد که از این بابت قدردان خانواده‌های شهدا هستیم.