به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، شنبه ۹ دی ماه همزمان با سراسر کشور در محل سالن جلسات گلزار شهدای زرین شهر برگزار شد. در این مراسم باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم، مسولین و نمایندگان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان لنجان و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، شنبه ۹ دی ماه همزمان با سراسر کشور در محل سالن جلسات گلزار شهدای زرین شهر برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم، مسولین و نمایندگان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان لنجان و توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، جمعی از مدیران ،کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب‌آهن اصفهان نیز حضور داشتند.

سخنران این مراسم ، روح الله رفعتی پور معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بود که در سخنان خود به تحلیل فتنه و حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و حضور با صلابت مردم شهرهای مختلف ایران برای جمع آوری فتنه و میثاق دوباره امت حزب الله با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پرداخت.

وی در ادامه برنامه‌ریزی و حضور گسترده مردم به ویژه نسل سوم انقلاب ، ارتباط خالصانه امت با حضرت امام خمینی (ره) و رهبری و پیوند انقلاب اسلامی به عاشورای حسینی را از جمله ویژگی های حماسه ۹ دی دانست.

رفعتی پور افزود: هدف اصلی فتنه‌گران در انتخابات سال ۸۸  فراتر از نتیجه انتخابات بلکه تضعیف ولایت فقیه و اصل نظام بود.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه همواره در دعوای حق و باطل باید طرف حق را گرفت، تصریح کرد: اثر گذارترین حماسه ۹ دی ، مدیریت رهبری و اطاعت امت از ولایت بود که نقشه فتنه‌گران و طومار حرمت شکنان را خنثی کرد و آن حماسه به یاد ماندنی را رقم زد.

وی در پایان از حاضران درخواست نمود با حضور گسترده خود، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری را پر رونق و موثر نمایند.

قرائت قطعنامه پایانی مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق  امت با ولایت حول محور پاسداشت  این حماسه ، دعوت مردم به حضور در انتخابات آینده ، حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغال گر قدس در به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی در سوریه و انتقام سخت از صهیونیست‌ها بود که با تایید مشت‌های گره کرده و شعارهای حاضران همراه شد.