به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به یکصدمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه گفت: اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود. ، ناصر کنعانی ، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به مناسبت یکصدمین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به یکصدمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه گفت: اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود.

، ناصر کنعانی ، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به مناسبت یکصدمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: یکصد هزار قربانی فلسطینی (شامل بیش از ۲۳ هزار شهید و بیش از ۶۰ هزار مجروح) در نتیجه یکصد روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، سابقه‌ای سیاه، ننگین و شرم‌آور را برای همیشه در صفحات تاریخ و در محکمه وجدان‌های بشری برای رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا به ثبت رسانده است.

 

وی همچنین نوشت: اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است و این جنایات هرگز نجات بخش رژیم آپارتاید از خطر فروپاشی نخواهد بود و چیزی جز سراشیبی سقوط برای رژیم و سرافکندگی و مسئولیت بین‌المللی برای حامیان شناخته شده آن نخواهد افزود.

 

کنعانی تصریح کرد: آینده از آنِ فلسطین و ملت مظلوم اما صبور و مقاوم آن است.

 

ناکامی رژیم اسرائیل بعد از گذشت صد روز از حمله به غزه برای از بین بردن حماس و از همه مهم‌تر شکست در بازگردان همه اسرای صهیونیست نزد مقاومت منجر به اختلاف و سرافکندی در بین صهیونیست‌ها شده است؛ مسئله‌ای که رئیس جمهور آمریکا که در  حمایت از جنایت‌های تل‌اویو در صدروز گذشته علیه غزه، چیزی کم نگذاشته، به میدان بیاید و وعده بازگردان این اسرا را بدهد که بیشتر یک تبلیغ انتخاباتی برای جذب آرای صهیونیست‌های آمریکاست.

 

علی رغم حملات مشترک آمریکا و انگلیس به مواضع ارتش یمن طی روزهای جمعه و شنبه، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور ایران بر تداوم عملیات‌های تلافی‌جویانه صنعاء علیه صهیونیست‌ها تا شکست محاصره و توقف جنگ علیه غزه تأکید کرد.