به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از جمع آوری ۳۶ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: با توجه به تعطیلات نوروزی ، طرح آرامش با رویکرد جمع آوری معتادان متجاهر در جهت پیشگیری از وقوع سرقت های خُرد و افزایش رضایتمندی شهروندان  با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از جمع آوری ۳۶ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: با توجه به تعطیلات نوروزی ، طرح آرامش با رویکرد جمع آوری معتادان متجاهر در جهت پیشگیری از وقوع سرقت های خُرد و افزایش رضایتمندی شهروندان  با هماهنگی مرجع قضائی توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۳۶ نفر از معتادان متجاهر پرخطر از سطح شهرستان جمع آوری و جهت نگهداری و درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان بر تداوم اجرای طرح های محله محور در جهت پیشگیری از جرائم و برخورد با عاملان ایجاد ناامنی در ایام نوروز تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و موارد مشکوک سریعاً موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.هوای اصفهان با شاخص ۵۲ پاک است