به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورا یکی از ارکان نظام است اما متأسفانه به آن بی توجهی می‌شود، گفت: جایگاه شوراها در برنامه هفتم توسعه مورد تجدیدنظر قرار گیرد. عباس حاج رسولی‌ها اظهار کرد: درخواست داریم که در برنامه هفتم توسعه، تجدیدنظری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورا یکی از ارکان نظام است اما متأسفانه به آن بی توجهی می‌شود، گفت: جایگاه شوراها در برنامه هفتم توسعه مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

عباس حاج رسولی‌ها اظهار کرد: درخواست داریم که در برنامه هفتم توسعه، تجدیدنظری صورت گیرد تا جایگاه شوراها همانی باشد که در قانون اساسی به آن پرداخته شده است.

وی افزود: شورا یکی از ارکان نظام است اما متأسفانه به آن بی توجهی می‌شود، در حالی که توجه ویژه به این حوزه بار هزینه‌ها و فعالیت‌ دولت را کم می‌کند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به آلودگی هوای شهر اصفهان، اعتبارات مترو که قرار بود ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت کند، محقق نشده است. رئیس جمهور به این موضوع نیز دقت داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم که مشکلات حوزه مدیریت شهری در گفت‌وگو با نماینده رئیس جمهور مطرح شود.