به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،  رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به برنامه های طراحی شده به منظور بصیرت افزایی کارکنان پلیس گفت: هر جامعه ای که دارای بصیرت باشد از هر تهدید و آسیبی مصون خواهد بود. سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره بصیرت غیر تمرکزی مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،  رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به برنامه های طراحی شده به منظور بصیرت افزایی کارکنان پلیس گفت: هر جامعه ای که دارای بصیرت باشد از هر تهدید و آسیبی مصون خواهد بود.

سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره بصیرت غیر تمرکزی مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری همیشه از بصیرت به عنوان شاه کلید موفقیت در راه رسیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی یاد کرده و همگان را بر تحلیل صحیح از موضوعات و رویدادها توصیه می کنند.
وی با بیان اینکه بصیرت، عنصر حیاتی و روح حاکم بر هر جامعه است افزود: تا زمانی که بصیرت و بینش صحیح در میان جامعه حکمفرما باشد دشمن نمی تواند اهداف شوم خود را در این کشور عملی سازد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: امروز دشمنان ایران و انقلاب اسلامی همه عده و عُده و ابزارهای رسانه ای خود را بکار گرفتند و با راه انداختن جنگ شناختی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت و مایوس کردن آنان از نظام هستند اما بحمدالله این نقشه دشمن هم مانند سایر توطئه ها و دسیسه ها با بصیرت مردم ایران اسلامی با شکست مواجه شد.
سردار معصوم بیگی تصریح کرد: مسلماً هر جامعه ای که دارای بصیرت بوده و تحلیل درستی از رویدادهای جهان داشته باشد از هر گونه تهدید و آسیبی مصون خواهد بود و از میان فتنه ها و جنگ های روانی دشمن به سلامت عبور خواهد کرد.
وی در ادامه به تدابیر ابلاغ شده از سوی فرمانده کل فراجا در خصوص مقابله با سارقان و مالخران، مقابله اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق کالا، اجرای طرح های امنیت محله محور، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این تدابیر با قوت و قدرت در حال پیگیری است و بازرسی کل فراجا نیز بر اجرای دقیق این تدابیر در استان ها و یگان های مختلف نظارت دارد و تمام تلاش ها در حال انجام است تا مردم شریف ایران اسلامی از بالاترین امنیت و آرامش برخوردار شده و هیچ گونه دغدغه و نگرانی در خصوص امنیت خود و اموالشان نداشته باشند.