به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم جاری شدن هرچه زودتر آب برای کشت پاییزه کشاورزان و سیراب شدن فضای سبز تأکید کرد. احمد شریعتی با بیان اینکه کشت پاییزه کشاورزان به زودی شروع می‌شود، اظهار کرد: جاری کردن آب، سال گذشته نوش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم جاری شدن هرچه زودتر آب برای کشت پاییزه کشاورزان و سیراب شدن فضای سبز تأکید کرد.

احمد شریعتی با بیان اینکه کشت پاییزه کشاورزان به زودی شروع می‌شود، اظهار کرد: جاری کردن آب، سال گذشته نوش دارو پس از مرگ سهراب بود و امسال اگر به فکر کشاورزان هستیم زودتر آب باید جاری شود تا حداقل کشت کشاورزان انجام و فضای سبز نیز سیراب شود.

وی با اشاره به مشکلات روشنایی معابر در رینگ چهارم ترافیکی، گفت: در این منطقه مردم در تاریکی محض عبور و مرور می‌کنند که تصادفات زیادی را نیز دیده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در خصوص حمل و نقل پاک و ایستگاه‌های دوچرخه نیز تاکیدات زیادی داشته‌ایم که توجه نشده است. همچنین در خصوص تجمیع حوزه حمل و نقل و ۴ سازمان صحبت‌هایی شده است که به نظر می‌رسد ضرر است.