ثبت نام بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری 

  پرینت
ثبت نام بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری 
شناسه خبر : 22650 | تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ | 84 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب تاکنون ، در سه گروه آزمایشی اصلی: علوم ریاضی وفنی ، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور: هنر و زبان های خارجی ،آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دوره اول […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب تاکنون ، در سه گروه آزمایشی اصلی: علوم ریاضی وفنی ، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور: هنر و زبان های خارجی ،آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دوره اول خبر داد.

دکترعلیرضا کریمیان گفت: ثبت نام در آزمون سراسری از شامگاه ۸ آبان ماه آغاز شده و تا ۱۴ آبان ماه ادامه دارد لذا بهتر است داوطلبان شرکت در این آزمون در فرصت باقی مانده اقدام به ثبت نام کنند و این مهم را به روز پایانی موکول نکنند.

دکتر کریمیان یادآورشد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که ثبت‌نام دوره اول هم اکنون در حال انجام است و آزمون نوبت اول صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان با طی مراحل ثبت نام می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر دو نوبت آزمون شرکت نمایند.

وی در خاتمه تاکید کرد: داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ و شرایط و ضوابط شرکت در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌ سال‌ ۱۴۰۲ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=8043 منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

برچسب ها
اخبار مشابه
تلاش های شبانه روزی در پروژه های تأمین آب استان اصفهان / حقابه تالاب گاوخونی در سطح ملی پیگیری شود
عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
سهام پالایشگاه اصفهان درطرح انتقال آب به ۳۰درصد میرسد
طرح انتقال آب برای اصفهان با حمایت صنایع بزرگ درمدارپیشرفت وشکوفایی است
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.