به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از تهیه و توزیع ۵۳۸۶ بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال توسط خیرین و حامیان این جمعیت در قالب پویش هلال رحمت به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد. محمدنوید متقی گفت: در راستای اجرای پویش هلال رحمت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از تهیه و توزیع ۵۳۸۶ بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال توسط خیرین و حامیان این جمعیت در قالب پویش هلال رحمت به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدنوید متقی گفت: در راستای اجرای پویش هلال رحمت و با هدف کمک به معیشت اقشار کمتر برخوردار، بویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ، با مشارکت و کمک خیرین استان ، تعداد ۵۳۸۶ بسته معیشتی شامل ارزاق ، پوشاک و… در محلات کمتر برخوردار این استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: این تعداد بسته از آغاز پویش هلال رحمت تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ توسط شعب و خانه‌های هلال در میان جامعه هدف در بین ۴۷۸۱ خانوار توزیع شده که از این تعداد بسته ، ۲۰۵۴ بسته در محلات هدف طرح توانمندسازی و توسعه ۲۰۲۰ توزیع گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان استقبال خوب و مشارکت بالای داوطلبان و خیرین در اجرای این طرح، گفت : در پویش ملی هلال رحمت ۱۰۱۱ داوطلب و ۲۰۹ خیر با جمعیت هلال احمر استان مشارکت داشته و تعداد ۴۳ پزشک داوطلب نیز بصورت تلفنی برای پاسخگویی به نیاز پزشکی مسافران اعلام آمادگی کرده‌اند.