به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس راه استان اصفهان از تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات در پیش رو خبر داد. سرهنگ اصغر زارع ضمن گرامیداشت ایام سالروز رحلت حضرت امام(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بیان داشت: با توجه به اینکه امسال نیز همچون سال […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس راه استان اصفهان از تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات در پیش رو خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع ضمن گرامیداشت ایام سالروز رحلت حضرت امام(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بیان داشت: با توجه به اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته دلدادگان و علاقه مندان بنیانگذار کبیر انقلاب برای حضور در آستان مطهر ایشان از جای جای کشور عزیزمان خصوصاً استان همیشه در صحنه و شهید پرور اصفهان اعزام خواهند شد، پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش وتسهیل در امر عبور و مرور زائران در راه های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اجرا خواهد کرد.

وی با اعلام آمادگی نیروهای پلیس راه استان برای برقراری نظم وامنیت ترافیکی و انتظامی در سطح راه های استان افزود: با توجه به افزایش تردد در محورهای استان ، خصوصا محورهای شمالی در این ایام ، بیشترین نیروی پلیس به محسوس و نامحسوس در این محورها مستقر و نسبت به روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان از بکارگیری کلیه تجهیزات هوشمند و گشت های محسوس و نامحسوس در این ایام تا پایان تعطیلات پیش رو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش پلیس راه استان در این ایام بر این است که با بهره گیری از کلیه امکانات درون و برون سازمانی کار روان سازی ترافیک و خدمت رسانی به شهروندان و مسافران به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.

این مقام انتظامی در پایان از کلیه رانندگان خودروهای شخصی و ناوگان عمومی مسافربری خواست : ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر با توجه به تراکم ترافیک در محورهای منتهی به سمت مرقد مطهر، زمان سفر خود را برای رسیدن به مراسم حتماً مدیریت کنند و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد خودداری کرده تا انشاالله سفری بی خطر در پیش رو داشته باشند.