به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، محمد اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های برجامی امروز باید به پایان برسد،گفت: اگر چنین نبود نشان دهنده این است که آن‌ها همچنان قابل اعتماد نیستند.   محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اگر اتحادیه اروپا به عهد خود وفا نکند و تحریم ها […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، محمد اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های برجامی امروز باید به پایان برسد،گفت: اگر چنین نبود نشان دهنده این است که آن‌ها همچنان قابل اعتماد نیستند.

 

محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اگر اتحادیه اروپا به عهد خود وفا نکند و تحریم ها را بر ندارد نشان دهنده این است آنها همچنان قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به هیچ یک از توافقات آنها اعتماد کرد.

 

وی افزود: برداشتن تحریم ها مشمول زمان است و مشمول اقدام نیست پس آن بند برجام مشمول زمان است که الان ۸ سال تمام شد و باید تحریم‌ ها را بردارند.

 

رییس سازمان انرژی اتمی درباره شناخته شدن این سازمان بعنوان‌ دستگاه برتر از سوی سازمان استاندارد اظهار کرد: انرژی اتمی ملزم رعایت الزاماتی است که به آنها ابلاغ می شود و به طور طبیعی مکلف است استاندارد را رعایت کند برای همین سازمان استاندارد این دستگاه را دستگاه برتر انتخاب کرده است.