به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، تجمع بزرگ بسیجیان اصفهانی همزمان با سراسرکشور در پنجمین روز از هفته بسیج، در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. تجمع بزرگ بسیجیان اصفهانی که به شکل گردانی و رژه‌ای با عنوان «شکوه اقتدار» با حضور ۱۵ هزار نفراز بسیجیان خواهر و برادر با همخوانی شعربسیج و سردادن شعار‌های مرگ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، تجمع بزرگ بسیجیان اصفهانی همزمان با سراسرکشور در پنجمین روز از هفته بسیج، در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

تجمع بزرگ بسیجیان اصفهانی که به شکل گردانی و رژه‌ای با عنوان «شکوه اقتدار» با حضور ۱۵ هزار نفراز بسیجیان خواهر و برادر با همخوانی شعربسیج و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

در این تجع فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام فاطمیه و محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی گفت:بسیج پس از فراز و نشیب‌ها و پشت سرگذاشتن صحنه‌ها، عرصه‌ها و مأموریت‌های مختلف با موفقیت هرچه تمام، همچنان در حال پویایی و انجام حرکات جهادی و انقلابی است و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست.

سردار مجتبی فداء افزود: بسیج به عنوان نیروی مردمی در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها از جمله علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، مقابله با جنگ نرم دشمنان، فعالیت‌های عام المنفعه، و در مواقع بحران و مشکلات حضور فعال دارد و پرچمدار است.

وی گفت: بسیجیان همواره نقش ویژه و موثری در پیروزی دائمی جبهه نظام اسلامی حق علیه استکبار جهانی داشته‌اند و در حال حاضر هم با حضور هوشمندانه و بصیرت‌گونه خود در عرصه جبهه جنگ نرم علیه استکبار باعث خنثی سازی توطئه‌های دشمن شده‌اند.