به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از تایید نهایی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد. سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه مسکن این شهرستان اظهار کرد: مطابق با آخرین آمار، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از تایید نهایی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه مسکن این شهرستان اظهار کرد: مطابق با آخرین آمار، تعداد متقاضیانی که برای طرح های حمایتی مسکن (نهضت ملی مسکن، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال) ثبت نام کردند در مجموع بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر است.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر برای شهر اردستان، افزون بر ۹۰۰ نفر مهاباد و ۸۷۲ نفر شهر زواره ثبت نام نمودند که پس از بررسی های لازم در مجموع افزون بر ۱ هزار و ۳۰۰ نفر تایید نهایی شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان با اشاره به تخصیص پروژه بیش از ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط گفت: در حال حاضر پروژه ۲۴ واحدی و ۴۸ واحدی شهر اردستان به ترتیب دارای ۶۴ درصد و ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی است که پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه ها به ترتیب در خرداد و شهریور ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

وی بیان کرد: در شهر زواره زمینی بمساحت ۵ هزار و ۲۱۵.۴ مترمربع به تعداد ۲۶ قطعه و زمینی دیگر به مساحت ۲ هزار و ۵۱۹.۷۷ مترمربع به تعداد ۱۴ قطعه در قالب ۲ واحدی در مجموع ۴۰ قطعه برای ساخت ۸۰ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان شد.

زرگری افزود: در حال حاضر ۶ قطعه زمین به متقاضیان تخصیص یافته است که پنج قطعه آن بصورت گروه ساخت در حال اجرا و تکمیل است.  وی عنوان کرد: در شهر مهاباد نیز زمینی به مساحت ۲.۹ هکتار به تعداد ۱۱۰ قطعه و زمینی دیگر به مساحت ۳ هزار و ۶۵۶.۷۱ مترمربع به تعداد ۲۰ قطعه در مجموع ۱۳۰ قطعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان تحویل داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر ۳ قطعه ۲ واحدی به متقاضیان حائز شرایط تخصیص یافته است که در حال ساخت ساخت و تکمیل بصورت گروه ساخت است.