به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین زمین برای ساخت ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ویلایی در این استان برای متقاضیان نهضت ملی مسکن خبرداد. ، علیرضا قاری قرآن با اشاره به اینکه در استان اصفهان بیش از ۴۴۹ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین زمین برای ساخت ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ویلایی در این استان برای متقاضیان نهضت ملی مسکن خبرداد.

، علیرضا قاری قرآن با اشاره به اینکه در استان اصفهان بیش از ۴۴۹ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، اظهار داشت: تاکنون افزون بر ۱۲۷ هزار نفر تأیید نهایی شدند و از این تعداد بالغ بر ۶۲ هزار نفر متقاضیان تأیید نهایی شده شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر بوده و مابقی (بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر) مربوط به شهرهای جدید استان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان اصفهان افزون بر ۳۴ هزار و ۷۰۰ متقاضی تخصیص پروژه شدند، گفت: در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده که در حال حاضر قرارداد با سازندگان برای بیش از ۳۵ هزار و ۹۰۰ واحد منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از زمانی که ساخت واحدهای ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز این موضوع را در دستور کار ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قرار داد تا نسبت به شناسایی اراضی مستعد ساخت مسکن ویلایی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در شهرهایی که زمین مورد نیاز برای واگذاری ویلایی به متقاضیان حائز شرایط وجود نداشت با استفاده از سایر روش‌های تأمین زمین پیگیری‌های لازم انجام شده است.

قاری قرآن اضافه کرد: در استان اصفهان اراضی مورد نیاز برای ساخت افزون بر ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد ویلایی تک واحدی تأمین شده که از این تعداد تا کنون اراضی بیش از سه هزار و ۳۰۰ واحد به متقاضیان تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: علاوه بر این، اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۲۲ هزار و ۲۰۰ واحد به صورت ساخت گروهی تأمین شده است که از این میزان اراضی افزون بر سه هزار و ۵۰۰ واحد به متقاضیان حائز شرایط تخصیص داده شده است.