به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال بالاترین درصد استخدام در کشور متعلق به استان اصفهان بود، در مقطع ابتدایی ۳ هزار و ۸۶۰ نفر، در مقطع متوسطه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و هزار نفر در کیفیت‌بخشی استخدام شدند. ، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: تابستان دوره ویژه‌ای برای آموزش‌و‌پرورش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال بالاترین درصد استخدام در کشور متعلق به استان اصفهان بود، در مقطع ابتدایی ۳ هزار و ۸۶۰ نفر، در مقطع متوسطه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و هزار نفر در کیفیت‌بخشی استخدام شدند.

، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: تابستان دوره ویژه‌ای برای آموزش‌و‌پرورش در حوزه ثبت‌نام دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی فضا برای سال آینده است که در قالب برنامه بزرگ مهر تعریف می‌شود.

وی افزود: پروژه مهر، بزرگ‌ترین پروژه کشور است. در اجرای این برنامه نیازمند همکاری، همیاری و همدلی نهادهای مختلف و فرمانداران به‌عنوان رؤسای شورای آموزش‌و‌پرورش و سایر اعضای شورای آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌ها هستیم.

ابراهیمی گفت: اوقات فراغت موضوع اصلی شورای آموزش‌وپرورش استان است. اگر بخواهیم تربیت دینی را در آموزش‌وپرورش انجام دهیم، باید اوقات فراغت را جدی بگیریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال بالاترین درصد استخدام در کشور متعلق به استان اصفهان بود. در مقطع ابتدایی ۳ هزار و ۸۶۰ نفر، در مقطع متوسطه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و هزار نفر در کیفیت‌بخشی استخدام شدند.

وی افزود: ارزیابی آموزش ابتدایی به پایان رسیده است و آموزش متوسطه و کیفیت هم به‌زودی ارزیابی می‌شود. بنابراین در سال آینده مشکل کمبود نیروی انسانی کمتر می‌شود.

این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری و تکالیف رئیس شورای‌ عالی آموزش‌وپرورش و رئیس‌جمهور شهید، قرار است در آینده ارزیابی دانشگاه‌ها بر اساس آزمون‌های سراسری در امتحانات پایه دهم، یازدهم و دوازدهم صورت گیرد.