به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،پس از بدرقه و قدرشناسی باشکوه مردم تبریز و تهران در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید امروز از ساعات اولیه صبح مردم بیرجند به استقبال رئویس دولت شهیدشانه رفته‌اند. ، امروز نیز پیکر پاک رئیس جمهور شهید در میان مردم استان خراسان جنوبی تشییع می‌شود. انتخاب این استان برای این است […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،پس از بدرقه و قدرشناسی باشکوه مردم تبریز و تهران در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید امروز از ساعات اولیه صبح مردم بیرجند به استقبال رئویس دولت شهیدشانه رفته‌اند.

، امروز نیز پیکر پاک رئیس جمهور شهید در میان مردم استان خراسان جنوبی تشییع می‌شود. انتخاب این استان برای این است که شهید رئیسی تعلق خاطر ویژه ای به این استان داشت و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بود.

بر اساس پیش بینی‌ها پیکر پس از مراسم به استان خراسان رضوی منتقل و بعد از نماز ظهر، مراسم تشییع از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم آغاز می‌شود.

در مراسم امروز در بیرجند، مردم استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان سمنان و یزد هم حضور دارند.

مراسم رسمی ساعت ۷:۳۰ آغاز شده اما از ساعاتی پیش، مردم برای شرکت در مراسم و استقبال از پیکر در خیابان‌ها حضور دارند.

خیابان‌های اطراف میدان جانبازان و بوستان شهدای گمنام، محل آغاز مراسم مملو از جمعیت عزادار است.

مردم با تصاویری از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید در مسیرهای منتهی به مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید حضور دارند تا ارادت را به خادمشان نشان دهند.

از جوان‌ترین‌ها و دهه هشتادی‌ها تا افراد مسن که در راه انقلاب موی سپید کرده اند در مراسم تشییع حضور دارند تا بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و رهبری چشمگیر است.

حضور افرادی از سایر شهرهای خراسان جنوبی در بیرجند و سایر استان‌ها نیز بسیار چشمگیر است و همه با چشم‌های اشک بار پیکر رئیس جمهور شهیدان را بدرقه می‌کنند.

مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید میدان جماران، تقاطع پاسداران و بلوار شهید صیاد شیرازی است.