به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان به این شرح است: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) در سال ۱۳۵۸ موجب احیای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان به این شرح است:

اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) در سال ۱۳۵۸ موجب احیای مقاومت اسلامی و تقویت انتفاضه قدس در برابر تهاجم و جنایات رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی شد. با گذشت ۴۴ سال از این ابتکار راهبردی و تاریخی، موضوع فلسطین و قدس فراتر از یک مسأله ملی و اسلامی به مسأله‌ای جهانی و آرمانی بین‌المللی تبدیل شده است.

امسال و در آستانه برگزاری راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شاهد هستیم فلسطین به کانون اصلی توجهات بین‌المللی تبدیل شده است و از یک سو وحدت و اتحاد امت اسلامی و حق طلبان و آزادی خواهان جهان، حول محور قدس شریف را رقم زده است و از سوی دیگر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به ویژه مثلث شیطانی آمریکا، اسرائیل و دولت‌های مرتجع عربی منطقه را بیش از هر دوره تاریخی در ۷۰ سال اخیر منزوی و در ضعف و استیصال قرار داده است.

امروز اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده و رعب و وحشت بر جان متجاوزگر آن رسوخ کرده است. جوانان جبهه مقاومت روند سقوط اسرائیل را سرعت بخشیده‌اند و از بین رفتن اقتدار خودساخته صهیونیست‌ها محصول تفکر مقاومت و اسلام ناب است.

امروز قدس این قبله گاه اول مسلمانان جهان بیش از هر زمانی چشم به حمایت و پشتیبانی امت اسلام دوخته است تا با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان ضمن نمود وحدت اسلامی، نفرت و انزجار خود را از جنایات ضدبشری رژیم جانی و فانی صهیونیستی به نمایش بگذارد.

بی‌تردید برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس پرتو نور امید رهایی را بر قلب رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و جای جای سرزمین‌های اشغالی تابانده و کابوسی سخت و مهلک را برای سران استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی رقم خواهد زد.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان نیز با گرامیداشت یوم الله قدس و دعوت از اصحاب رسانه برای حضور در راهپیمایی باشکوه این روز، اعلام می‌دارد که با همه قوا در عرصه جهاد تبیین، آماده روشنگری علیه دسیسه‌های پیدا و پنهان دشمنان اسلام و استکبار جهانی است تا آزادی و ایمان، ارمغان ایستادگی و مقاومت برابر دنیای کفر و ستم باشد.