به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی وسه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد. استاد حوزه و دانشگاه در آیین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی وسه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت:دغدغه مندی برای خدمت گذاری صادقانه به مردم از خصوصیات مهم شهید رئیسی بود. حجت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی وسه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در آیین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی وسه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت:دغدغه مندی برای خدمت گذاری صادقانه به مردم از خصوصیات مهم شهید رئیسی بود.

حجت الاسلام عالی بیان داشت: شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناختند و همه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل و در سفرهای استانی وقت خود را صرف کشور می کردند.

وی افزود:تواضع و خدمت گذاری و سخت کوشی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم عامل اصلی محبوبیت شهید آیت الله رئیسی بین مردم است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پروردگار متعال به پاس زحمات و خدمات شهید رئیسی و همراهان وی در خدمت به مردم سعادت شهادت را نصیبشان کرد، گفت: خداوند در آیات متعدد در قرآن کریم به مقام بالای شهادت تاکید بسیار دارند و آیت الله رئیسی به این سعادت دست یافت.