به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی، سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری از برگزاری رژه روز ارتش در اصفهان به صورت خودرویی به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان خبرداد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قاسمی در جمع خبرنگاران به مناسبت روز ارتش گفت: به فرمان حضرت امام در نام‌گذاری روز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی، سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری از برگزاری رژه روز ارتش در اصفهان به صورت خودرویی به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قاسمی در جمع خبرنگاران به مناسبت روز ارتش گفت: به فرمان حضرت امام در نام‌گذاری روز ارتش در اوایل پیروزی انقلاب باعث شد ارتش به عنوان قهرمان ملت منحل نشود و این روز به نام روز زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه ارتش یک ارتش الهی و انقلابی است، افزود:ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی است که با آموزه های قرآن و فرمایشات اسلام حرکت می کند که هدفش کشور گشایی نیست و در خدمت صادقانه و مجاهدانه به ملت مسلمان و شهیدپرور ایران است.

این مقام مسئول با ااشره باینک ارتش جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآنی، الهی، روایی و فرمایشات اسلام حرکت می‌کند.،گفت: هدف ارتش ما حراست و حفاظت از کیان، مرزها، ناموس و ارزش‌های کشور می باشد.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی، سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه نسل نوپای دهه ۸۰ و ۹۰ و حتی دهه ۷۰ از جنگ هیچ اطلاعی ندارند، گفت: در این راستا پیشکسوتان می‌توانند روایتگر جنگ و حقایق صدر دوران انقلاب باشند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: در منطقه مرکزی اصفهان این آمادگی وجود دارد که در راستای جهاد تبیین و ارائه معارف جنگ به این نسل و مردم سایر استان‌ها، پیشکسوتان ارتش در این منطقه به سایر مناطق کشور اعزام شوند.

این مقام مسئول با اشاره باینکه اصفهان دارای بیشترین تعداد پیشکسوت ارتش است ، بیان کرد: پیشکسوتان و اسطوره‌های دوران دفاع مقدس در یگان‌های آجا در منطقه اصفهان در تبیین معارف جنگ و نقش ارتش در مقام بازدارندگی در قبال نقشه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه قرآن ارتش منطقه اصفهان دارای رتبه های برتر می باشد.

حجت الاسلام قاسمی در خصوص برنامه های روز ارتش در اصفهان توضیح داد: رژه نیروهای ارتش بصورت خودرویی ،همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و قرآنی در فضای حقیقی و مجازی و دیدار مسوولان ارشد نظامی آجا در اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری گفت: ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیزات و استعداد نظامی ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان به نمایش گذاشته می شود.