به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بازیکنان، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان وزارت ورزش امروز و در آستانه عزیمت تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به دیدار با رئیس‌جمهور پرداختند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونرها، تمرینات خود را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بازیکنان، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان وزارت ورزش امروز و در آستانه عزیمت تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به دیدار با رئیس‌جمهور پرداختند.

اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونرها، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز دوشنبه پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی و در آستانه عزیمت به قطر، همراه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» دیدار کردند.

در این دیدار، وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی‌ گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

رئیس‌جمهور نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

بیست و دومین دوره جام جهانی از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر در قطر برگزار می‌شود.