به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: اولویت اول دادگستری استان اصفهان، رسیدگی به پرونده‌ های مسن و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی است . حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در دهمین نشست شورای مدیران قضایی استان بر اجرای برنامه‌ها در حوزه رسیدگی به پرونده‌های مسن تاکید کرد و گفت: اولویت اول […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: اولویت اول دادگستری استان اصفهان، رسیدگی به پرونده‌ های مسن و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی است .

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در دهمین نشست شورای مدیران قضایی استان بر اجرای برنامه‌ها در حوزه رسیدگی به پرونده‌های مسن تاکید کرد و گفت: اولویت اول دادگستری استان اصفهان، رسیدگی به پرونده‌ های مسن و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی است و تمام ظرفیت‌های دادگستری معطوف انجام این امر خواهد شد.

وی بر انجام خدمت جهادی و تحول‌گرا توسط مدیران و مسئولان قضایی استان، تاکید و تصریح کرد: هر مدیر یا مسئولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیتی می‌پذیرد باید بداند با روزمرگی در انجام کار باعث پیشرفت و تحول در امور نمی‌شود و لازم است تمام انگیزه، توانایی و تلاش خود را در جهت انجام کار جهادی و تحولی، به کار گیرد و موجبات اعتلای نظام و کشور را فراهم کند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری افزود: به فرموده ائمه اطهار (علیهم‌السلام) رفع نیازها و احتیاجات مردم از بهترین نعمت‌های پروردگار است چرا که خداوند منان این فرصت را در اختیار بندگان خود گذاشته‌ است که با خدمت صادقانه و بی منت، در مسیر رسیدن به قله‌های انسانیت، گام بردارند.

رئیس دستگاه قضایی در ادامه دستوراتی در جهت انجام پیگیری‌های ویژه به منظور رفع دلایل اطاله دادرسی، اجرای قانون انتشار و دسترسی به اطلاعات، اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف،  استقرار قاضی کشیک، تکریم ایثارگران و جانبازان و خانواده‌ شهدا و … صادر کرد.