به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۶۶۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن گازسوز در پائیز و زمستان امسال تاکنون به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شده است. کریم زارع با تاکید به لزوم تامین وسایل مورد نیاز مددجویان در فصول مختلف، اظهار داشت: همزمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۶۶۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن گازسوز در پائیز و زمستان امسال تاکنون به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شده است.

کریم زارع با تاکید به لزوم تامین وسایل مورد نیاز مددجویان در فصول مختلف، اظهار داشت: همزمان با شروع فصل سرما تاکنون ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه انواع وسایل گرمایشی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی با اشاره به هم افزایی خیران و کمیته امداد استان در تامین این تعداد دستگاه گرمایشی، ادامه داد: هزار و ۱۱۷ بخاری گازی و تعداد هزار و ۵۴۸ دستگاه آبگرمکن با اولویت مناطق محروم استان به خانوارهای نیازمند اهدا شده است.

ایم مقام مسئول با اشاره به ارزش ریالی وسایل گرمایشی، افزود: کمیته امداد از ابتدای فصل پاییز با هم افزایی خیران برای تامین لوازم ضروری گرمایشی نیازمندان بیش از ۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان جمع آوری و اقدام به توزیع دستگاه ها کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، دستگیری از نیازمندان و حمایت موثر از خانوارهای تحت حمایت را بدون مساعدت خیران، نیکوکاران و همراهی مردم شریف استان، سخت توصیف کرد و گفت: نیک اندیشان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک ها و نذورات خود اقدام کنند.