به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۵ نفره سرقت منزل که با دستبرد به منزلی در شهر اصفهان ۷۰ میلیارد ریال اموال وی را به سرقت برده بودند خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۵ نفره سرقت منزل که با دستبرد به منزلی در شهر اصفهان ۷۰ میلیارد ریال اموال وی را به سرقت برده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان  پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی ، رد پای باند ۵ نفره ای از سارقان را در این سرقت به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی  و در  عملیاتی ضربتی هر ۵ متهم  دستگیر و بخش قابل توجهی از اموال مسروقه به همراه آلات و ادوات سرقت از آنها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به سرقت ۷۰ میلیارد ریال لوازم از این منزل اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.