به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال مستمری مددجویان در اصفهان با افزایش ۴۰ درصدی طی دومرحله در فروردین و شهریورماه پرداخت شده است. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۱۲۲هزار و ۴۲۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال مستمری مددجویان در اصفهان با افزایش ۴۰ درصدی طی دومرحله در فروردین و شهریورماه پرداخت شده است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۱۲۲هزار و ۴۲۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند که از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۳۳۷ خانوار، ماهیانه کمک معیشت دریافت می کنند.

کریم زارع با تاکید براینکه از شهریورماه نیز مستمری مددجویان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شده، ادامه داد: امسال تاکنون بیش از ۹۷۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان مستمری به خانواده‌های معیشت بگیر تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با اشاره به سرانه مستمری خانواده‌ها براساس بعد خانوار، افزود: از شهریورماه برای خانوارهای یک نفره ۷۷۰ هزار تومان، دونفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، چهارنفره یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفر به بالا ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.