به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، امام جمعه اصفهان بیان داشت: امروز یکی از جهادها حضور پای صندوق‌های رأی است و امیدواریم مردم انقلابی اصفهان در انتخابات مشارکت گسترده‌ای می کنند. ، آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه تقوی مثل قلعه‌ای مستحکم است که شیطان نمی‌تواند نفود کند، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، امام جمعه اصفهان بیان داشت: امروز یکی از جهادها حضور پای صندوق‌های رأی است و امیدواریم مردم انقلابی اصفهان در انتخابات مشارکت گسترده‌ای می کنند.

، آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه تقوی مثل قلعه‌ای مستحکم است که شیطان نمی‌تواند نفود کند، گفت: خوشا به حال آنانکه حرف لغو و بیهوده نمی‌زنند، در امانت خیانت نمی‌کند و از نمازش مراقبت و محافظت می کند.

وی با تاکید بر ضرورت رونق مساجد اضافه کرد: نمازگزاران واقعی میراث و مالک فردوس هستند.

خطیب جمعه اصفهان گفت: امام (ره) از سال‌ها پیش بسیاری وقایع امروز را اندیشیدند و در اولین اقدام دستور به تعطیلی سفارت اسرائیل و بازگشایی سفارت فلسطین دادند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: امروز مشکلات غزه بخاطر این است که اطرف این کشور، کشورهای مطیع اسرائیل وجود دارد و مصر و اردن و لبنان و…مایل به مقاومت نیستند زیرا دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.

وی گفت: حضرت علی (ع) ‌می‌فرمایند می‌دانید زنده  و مرده کیست؟ حیات یعنی زندگی مرگ پیروزمندانه مانند شهدا و مرگ به معنای زندگی ذلت بار و قرار گرفتن زیر سلطه کافران است.

امام جمعه اصفهان افزود : امروز برخی از کشورهای اسلامی که جرأت حمایت از مردم مظلوم فلسطین سکوت کرده اند و متاسفانه برغم فجایع و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حکومت‎های عربی نظاره‌‎گر نسل کشی در غزه هستند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه برخی مواقع انسان دچار قضاوت کودکانه می‌شوند، بیان کرد: در حال حاضر برخی دچار این قضاوت کودکان شده‌اند و خدمات انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ما آرپی جی نداشتیم و تمام سعی آمریکا این بود که ما از کسی اسلحه نخریم در حالیکه امرور آمریکا سعی می‌کند که ما به کسی اسلحه نفروشیم.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه ضرورت دارد امروز نیمه پر لیوان را ببینیم، گفت:  امروز آن قدری ایران سربلند شده است که مقامات آمریکایی واهمه حضور ایران در جنگ اخیر را دارند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: امروز یکی از جهادها حضور در  پای صندوق‌های رأی است و امیدواریم به کوری چشم دشمنان مردم اصفهان بیشترین میزان مشارکت  و رای را در کل کشور داشته باشند.