به گزارش پیداگر نیوز، گشت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در هنگام  ماموریت در محور نایین اصفهان به ۳ شهروند آسیب دیده در اثر تصادف امدادرسانی کرد. معاون راهداری استان اصفهان همزمان با پدیده طوفان شن در محور اصفهان- نایین در حین بازدید از محورهای تحت تاثیر طوفان […]

به گزارش پیداگر نیوز، گشت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در هنگام  ماموریت در محور نایین اصفهان به ۳ شهروند آسیب دیده در اثر تصادف امدادرسانی کرد.

معاون راهداری استان اصفهان همزمان با پدیده طوفان شن در محور اصفهان- نایین در حین بازدید از محورهای تحت تاثیر طوفان شن، متوجه تصادف دو خودرو سنگین بعد از پلیس راه سگزی شد.

در اثر این تصادف دو خانم و یک کودک  آسیب دیده و در خارج از محور منتظر امدادرسانی بودند. با توجه به شدت وزش باد و طوفان  بلافاصله  مصدومان با کمک راهداران به خودرو راهداری انتقال یافتند.

معاون راهداری استان نیز که در محل حادثه حضور داشت ضمن اطلاع به مرکز مدیریت  راه های اداره کل راهداری و‌حمل و حمل و نقل جاده ای استان  و دستگاه های امداد جاده ای امدادی؛ نسبت به انتقال خودروهای اسیب دیده به خارج از محور و پاکسازی سطح راه و برقراری تردد ایمن اقدام کردند. در همین حین با حضور نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر   راهداری مصدومان به آمبولانس منتقل و جهت تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.