به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساعات فعالیت آن در ایام پایانی سال افزایش یافته و سرویس‌های ویژه در مرکز شهر به خدمت‌رسانی مشغول شده‌اند. ، حسین حق‌شناس با بیان اینکه ترافیک ایام پایانی سال به دلیل همزمانی اعیاد شعبانیه، عید نوروز و ماه مبارک […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساعات فعالیت آن در ایام پایانی سال افزایش یافته و سرویس‌های ویژه در مرکز شهر به خدمت‌رسانی مشغول شده‌اند.

، حسین حق‌شناس با بیان اینکه ترافیک ایام پایانی سال به دلیل همزمانی اعیاد شعبانیه، عید نوروز و ماه مبارک رمضان زودتر از همیشه آغاز شده است، اظهار داشت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک از ماه‌ها قبل برای مدیریت شهر در این بازه زمانی آمادگی داشته و تغییر زمان‌بندی تقاطع‌ها، ایجاد محدودیت مقطعی ورود وسایل نقلیه شخصی به محدوده مرکز شهر، استفاده از تجهیزات و سامانه‌های هوشمند و مدیریت یکپارچه امکانات و تجهیزات را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساعات فعالیت آن در این روزها افزایش یافته و سرویس‌های ویژه در مرکز شهر به خدمت رسانی مشغول شده‌اند، افزود: در تلاش هستیم با کمک پلیس راهور از شیوه‌های مدیریت میدانی ترافیک برای بهبود وضعیت استفاده کنیم.

حق‌شناس تخلفات ترافیکی بعضی وسایل نقلیه شخصی و کامیونت‌های حمل بار در مرکز شهر را عامل ایجاد گلوگاه و اختلال در شبکه معابر دانست و تاکید کرد: با هماهنگی و پیگیری پلیس راهور با تخلفات پارک دوبل و توقف غیرمجاز در این ایام برخورد قانونی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به محدودیت‌های شبکه معابر شهری از نظر حجم سرویس‌دهی به وسایل نقلیه، بیان کرد: توجه و اهتمام به حمل‌ونقل همگانی و اولویت‌دهی به این بخش از موضوعاتی است که در تمامی شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا اجرا می‌شود و موجب کاهش استفاده از خودروی شخصی، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان خواهد شد.