به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،پروژه‌های شهرداری بهارستان و رونمایی از ماشین آلات عمرانی و تجهیزات خریداری شده با حضور استاندار اصفهان  قائم مقام شورای شهر بهارستان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد. محمد شبانی شهردار بهارستان  درآیین افتتاح پروژه ها در بهارستان گفت:سال گذشته با حمایت های استاندار و پیگیری‌های مستمر فرماندار اصفهان و همراهی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،پروژه‌های شهرداری بهارستان و رونمایی از ماشین آلات عمرانی و تجهیزات خریداری شده با حضور استاندار اصفهان  قائم مقام شورای شهر بهارستان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

محمد شبانی شهردار بهارستان  درآیین افتتاح پروژه ها در بهارستان گفت:سال گذشته با حمایت های استاندار و پیگیری‌های مستمر فرماندار اصفهان و همراهی نمایندگان مجلس ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان افزوده شد.

وی در ادامه  به پروژه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: در سال جاری با حمایت دولت با افزوده شدن ۷ دستگاه اتوبوس به مبلغ  ۶۷۰  میلیارد ریال هزینه خرید تجهیزات و ماشین آلات بوده که ۲۷۰ میلیارد کمک دولت و مابقی با هزینه شهرداری شهر بهارستان بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که شهرداری را ارزان اداره کنیم،گفت: از شهروندان عزیز بابت صبر و شکیبایی و همراهی سازنده‌ای که در دوران انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری داشته‌اند،صمیمانه تشکر می کنم.

محمد شبانی توضیح داد: جمع کل خرید ماشین آلات عمرانی و  اتوبوس۶۷ میلیارد تومان به شرح ذیل است:

۱-اعتبارات شهرداری:۴۰ میلیارد تومان

۲- ۲۷ میلیاردتومان یارانه دولتی بابت ۷ دستگاه اتوبوس در سال۱۴۰۲

همچنین جمع کل پروژه های در حال اجراء    ۹۰ میلیارد تومان به این شرح است:

۱-اعتبارات شهرداری   :  ۵۴ میلیارد تومان

۲-اعتبار پروژه های  سرمایه گذاری : ۳۰میلیارد

۳-یارانه قیر دولتی :  ۶ میلیارد

شهردار بهارستان در ادامه گفت: اتوبوس‌ها به صورت یارانه‌ای ای ست که بخشی از مبلغ تمام شده آن توسط دولت و بخشی از آن توسط شهرداری  تأمین و پرداخت شده است.

در ادامه این مراسم استاندار اصفهان در خصوص عملکرد شهرداری بهارستان در دو سال گذشته ابراز امیدواری کرد که این روند موفقیت‌آمیز ادامه یابد.

سیدرضا مرتضوی بیان داشت: نحوه مدیریت و اجرای پروژه‌ها، ارتقاء خدمات عمومی و تسهیلات شهری، حفظ نظم و آرامش در شهر و توسعه فضای سبز و محیط زیست پایدار ، انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی مذهبی در شهر بهارستان از جمله اقدامات خوب و رضایتمند شهرداری بهارستان است.

مقام عالی دولت در استان از عملکرد مثبت شهرداری بهارستان ابراز رضایت کرد و گفت: و امیدواریم این تلاش‌ها برای بهبود شرایط شهری و رفاه شهروندان در شهر بهارستان ادامه یابد.

لازم به ذکر است،باتوجه به ابطال  انتخابات شورای اسلامی شهر بهارستان در سال ۱۴۰۰ استاندار اصفهان بعنوان  قائم مقام شورای اسلامی شهر بهارستان روند فعالیت شهرداری و بررسی لوایح را زیر نظر دارد.