به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرآبفای استان اصفهان  گفت:عملیات احداث مخزن ۱۰   هزار مترمکعبی  طرح نهضت ملی مسکن فولادشهر به پیشرفت ۹۰  درصدی رسیده و پیش بینی می شود این پروژه تا  دهه فجر امسال  آماده بهره برداری شود. حسین اکبریان با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های آبرسانی و جمع آوری فاضلاب برای ۳۰هزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرآبفای استان اصفهان  گفت:عملیات احداث مخزن ۱۰   هزار مترمکعبی  طرح نهضت ملی مسکن فولادشهر به پیشرفت ۹۰  درصدی رسیده و پیش بینی می شود این پروژه تا  دهه فجر امسال  آماده بهره برداری شود.

حسین اکبریان با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های آبرسانی و جمع آوری فاضلاب برای ۳۰هزار واحد مسکونی این طرح اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه سال جاری عملیات اجرای  بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه های آب و فاضلاب برای این واحدها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هم اکنون اجرای بیش  از ۶٫۵  کیلومترخط انتقال و   شبکه توزیع آب برای واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی عملیاتی شده  است و درصدد هستیم در کوتاهترین زمان ممکن عملیات ایجاد زیر ساخت های لازم برای واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی فراهم شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در ادامه به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب این واحدها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در سال جاری حدود ۳ هزار و ۸۰۰ متر لوله گذاری فاضلاب اجرا و نیز  ۹۵   مورد منهول فاضلاب احداث   شده است.

اکبریان در ادامه افزود: پروژه احداث ایستگاه پمپاژ آب طرح نهضت ملی مسکن فولاد شهر به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده است.

اکرم ملکی فروشانی