به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آشکار و همه‌جانبه رژیم آمریکا از این جنایت، اتخاذ گام‌های عملی برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف جنایات این رژیم کودک کش را مهم و ضروری خواند.   ، حسین امیرعبداللهیان در این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آشکار و همه‌جانبه رژیم آمریکا از این جنایت، اتخاذ گام‌های عملی برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف جنایات این رژیم کودک کش را مهم و ضروری خواند.

 

، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن اشاره  به عملکرد موثر تجمع علمای مسلمین لبنان در بیش از چهار دهه گذشته در مقابله با دسیسه‌های دشمنان امت اسلامی برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مذاهب اسلامی، نقش علمای اسلامی در تنویر افکار عمومی و تبیین واقعیات جهان اسلام، به تحولات جاری فلسطین و غزه اشاره کرده و افزود: طوفان الاقصی مساله فلسطین را بار دیگر به مساله اول جهان اسلام و دنیا تبدیل کرد.

 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آشکار و همه‌جانبه رژیم آمریکا از این جنایت، اتخاذ گام‌های عملی برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف جنایات این رژیم کودک کش را مهم و ضروری خواند.

 

شیخ حسان عبدالله، رئیس هیات مدیره و شیخ غازی حنینه، رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان نیز در این دیدار  به تشریح اهداف و فعالیت‌های این نهاد طی سال‌های متمادی گذشته در لبنان و منطقه در حوزه وحدت اسلامی و حمایت از مقاومت بویژه حمایت از مساله فلسطین، پرداختند.

 

هیات تجمع علمای مسلمین لبنان  از نقش ویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت جهان اسلام و پشتیبانی از قضایای عادلانه امت اسلامی و در راس آنها حمایت از  مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه اشغال، تجاوز و کشتار قدردانی و خاطرنشان کردند، مساله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام به شمار می‌رود.

 

مسوولان تجمع علمای مسلمین لبنان، عملیات طوفان الاقصی را  شکست قطعی دشمن صهیونیستی دانسته و تجارب ملت‌های لبنان و فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی در دهه‌های گذشته ‌و پیروزی‌های بزرگ مقاومت را الگوی موفقی پیش روی ملت‌های منطقه  دانستند.