به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد. سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت هایی در شهر اصفهان اعمال می شود که از شهروندان می خواهیم مانند […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت هایی در شهر اصفهان اعمال می شود که از شهروندان می خواهیم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد روز جمعه ۱۷فروردین ماه توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین تردد وسایل نقلیه از مسیرهای زیرگذر امام علی (ع)، تقاطع گلزار- احمدآباد، تقاطع هشت بهشت- نشاط، به سمت چهار راه شکرشکن و میدان امام خمینی (ره) ، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری- سپه و تقاطع طالقانی- شمس آبادی، تقاطع کتابخانه مرکزی و تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین(ع) و همچنین تردد موتور سیکلت به محدوده میدان امام خمینی(ره) ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محل پارک موتورسیکلت ها بلوار هشت بهشت، خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل تقاطع کرمانی و محل پارک اتوبوس های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.

سرهنگ زارع در پایان به شهروندان توصیه کرد به علت کمبود ظرفیت پارکینگ ها و جهت رفاه حال روزه داران حتما از ناوگان حمل و نقل عمومی، استفاده کنند.