به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده کل سپاه گفت: سردار شهید زاهدی یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد بود که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر صهیونیست‌ها مجاهدت کرد.   ​، سردار حسین سلامی در پیش‌خطبه‌های نماز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده کل سپاه گفت: سردار شهید زاهدی یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد بود که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر صهیونیست‌ها مجاهدت کرد.

 

​، سردار حسین سلامی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه روز قدس امسال متفاوت از ایام قدس سالهای دور و نزدیک است، اظهار کرد: این روز با ابتکار و اعجاز ذهنی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به‌عنوان روز تمرکز جهان بر موضوع فلسطین نامگذاری شد. ما امروز شاهد بدرقه آسمانی ملت بزرگ ایران از هفت ستاره درخشان و پرفروغی هستیم که در سرزمین مبارک پیرامون مسجد الاقصی به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. مسافران قدس امروز و در این لحظه‌های مقدس بر دست مردم ما در حال عروج به عرش اعلا هستند تا در جوار رحمت واسعه الهی روزی‌خوار شوند.

 

وی افزود: سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی یک مجاهد پرافتخار، اهل وعده صادق، اهل ذکر، اهل اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود. او ۴۳ سال لباس جهاد به تن داشت. او همرزم شهید حسین خرازی، احمد کاظمی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود. او یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد بود که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر صهیونیست‌ها مجاهدت کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: او انسانی وارسته، بیزار از دیده‌شدن، خودشیفتگی، خودآرایی و خودنمایی بود. او انسانی متقی، مومن، مجاهد و جانباز بود. توصیف این انسان ناشناخته که اینک اهل آسمان او را بهتر از اهل زمین می‌شناسند کار آسانی نیست.