به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، نمایشگاه های فصلی، استانی و ملی در زمینه های مختلف، بسترهای مناسبی برای فروش محصولات و تولیدات مددجویان کمیته امداد است. ، محصولات تولیدی طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در نمایشگاه “شهربانوی زندگی” به نمایش گذاشته شد. در این نمایشگاه که به مناسبت ولادت حضرت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، نمایشگاه های فصلی، استانی و ملی در زمینه های مختلف، بسترهای مناسبی برای فروش محصولات و تولیدات مددجویان کمیته امداد است.

، محصولات تولیدی طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در نمایشگاه “شهربانوی زندگی” به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر برپا شده، آثار هنری و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به نمایش گذاشته شده و تا پایان این هفته برپا خواهد بود.

کمیته امداد استان اصفهان در راستای کمک به فروش محصولات تولیدی و پایدارسازی طرح های اشتغال مددجویان، علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و بسترسازی برای فروش اینترنتی، با هماهنگی سازمان ها و دستگاه های مختلف، برای حضور مددجویان در نمایشگاه های فصلی، استانی و ملی بصورت ادواری برنامه ریزی می کند.

گفتنی است، در این ایام بازارچه محصولات تولیدی جمعی از مددجویان کمیته امداد منطقه ۵ اصفهان در زمینه هنرهای سنتی و صنایع دستی، نیز در فرهنگسرای حافظ برگزار و تا فردا ادامه خواهد داشت.