به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۹۷۱ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۱۲۳ هزار هکتار از اراضی ملی استان اصفهان خبر داد. علیرضا قاری‌ قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با پیگیری‌های حقوقی از سوی این اداره‌کل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۹۷۱ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۱۲۳ هزار هکتار از اراضی ملی استان اصفهان خبر داد.

علیرضا قاری‌ قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با پیگیری‌های حقوقی از سوی این اداره‌کل در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضایی در سالجاری ۹۷۱ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد.

وی افزود: این آرا مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین‌خوارانِ ۱۲۳ هزار و ۱۲۶ هکتار از اراضی ملی در سطح استان اصفهان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به موجب دست درازی به ۱۰۲ هکتار از اراضی دولتی استان، ۹۰ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.