به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین در ۱۴ شهر استان اصفهان در دست الحاق بوده که در این رابطه موافقت کمیته فنی اخذ شده است. علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۲۶.۵ هکتار زمین در ۱۴ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین در ۱۴ شهر استان اصفهان در دست الحاق بوده که در این رابطه موافقت کمیته فنی اخذ شده است.

علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۲۶.۵ هکتار زمین در ۱۴ شهر استان اصفهان در دست الحاق بوده که در این رابطه موافقت کمیته فنی اخذ شده است.

وی افزود: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده ۹۹۳.۷ هکتار زمین هم در ۴۳ شهر استان اصفهان الحاق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اصفهان بیان کرد: از ۱۰۸ شهر استان که ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن انجام شده، در ۵۲ شهر تأمین زمین شده است.

وی در ادامه به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان پرداخت و گفت: از ۱۴۸ هزار و ۴۵۲ متقاضی حائز شرایط فعال در سطح استان، بیش از ۱۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

قاری‌قرآن با اشاره به تخصیص پروژه برای افزون بر ۳۲ هزار نفر از متقاضیان، عنوان کرد: تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر واریز وجه بیش از ۴۰ میلیون تومان داشته‌اند.