به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کاندید دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شفافیت مالی یکی از موضوعات مهمی است که دغدغه اعضای اتاق می باشد، گفت: اتاق بازرگانی اصفهان باید هوشند شود. فاطمه هادلوند با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید تعامل واقع گرایانه با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کاندید دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شفافیت مالی یکی از موضوعات مهمی است که دغدغه اعضای اتاق می باشد، گفت: اتاق بازرگانی اصفهان باید هوشند شود.

فاطمه هادلوند با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید تعامل واقع گرایانه با بخش دولتی داشته باشد،گفت:بخش خصوصی باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و به جای چانه زنی با دولت تعامل داشته باشد.

وی اضافه کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور منوط به تقویت تعامل بین بخش خصوصی و دولتی به منظور اصلاح رویه ها، تصویب قوانین، استفاده از نظرات کارشناسی واقعگرایانه کارشناسان امور مالی در جایگاه اتاق های بازرگانی است.

دبیرکل و عضو هیات مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران بیان داشت:یکی از کارهایی که باید در دستور کار اتاق اصفهان قرار گیرد تعامل و ارتباط با دیگر اتاق های کشور و حتی سایر کشورهاست زیرا زیرساخت و پتاسیل کافی در اتاق بازرگانی اصفهان وجود دارد.

هادلوند ادامه داد: اتاق بازرگانی به واسطه جایگاهی که در قوانین مختلف برای آن در نظر گرفته شده است و دارای یک جایگاه قانونی می باشد می تواند در بهبود فضای کسب و کار نقش موثری داشته باشد.

این فعال اقتصادی با اشاره به حاکمیت اقتصاد دولتی گفت:باید بین بخش های خصوصی و دولتی یک تعامل سازنده ای وجود داشته باشد و در این راستا دولت باید قبل از تصویب هر قانونی با بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی مشورت بگیرد .

کاندید دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان بیان داشت:باید راه حل اقتصادی به صورت کارشناسی و واقع گرایانه با دولت درمیان گذاشته شود تا بخش دولتی این فرصت را فراهم نماید که بخش خصوصی نیز در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شفافیت مالی یکی از موضوعات مهمی است که دغدغه اعضای اتاق می باشد، گفت: شفافیت مالی بویژه در اتاق بازرگانی اصفهان که  ورود منابع مالی در آن  به دلیل استقرار صنایع مهمی چون فولاد و ذوب آهن و هزاران واحد تولیدی دیگر زیاد است دارای اهمیت می باشد.

دبیرکل و عضو هیات مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید در دستور کار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی باشد شفافیت مالی و گزارش مستمر منابغ مالی بطور دقیق و شفاف درباره هزینه کرد به اعضای اتاق بازرگانی است.

هادلوند گفت: یکی از اقدامات ارزشمند اتاق اصفهان در زمینه مالیات بود که یکی از معضلات بخش خصوصی  قانون مالیات های مستقیم بود که درنتیجه اقدامات کارشناسی، اصلاح و در این حوزه مشکل فعالان اقتصادی برطرف گردید.

این فعال اقتصادی با شعار اینکه “می توان تغییر کرد”، اظهار داشت: یکی دیگر از اقداماتی که باید در دستور کار اتاق بازرگانی اصفهان باشد جوانگرایی و تخصص گرایی و توجه به جایگاه بانوان می باشد.

کاندید دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان  درارتباط با نقش آموزش در موفقیت فعالان اقتصادی توضیح داد: چگونگی ارائه موضوعات آموزشی به ویژه در زمینه امور مالی، تعامل با مجامع بین الملل، خریدوفروش، بازاریابی، تامین اجتماعی و … ضرورت آموزش های هدفمند و سازمان یافته را به ما گوشزد می کند.

وی با اشاره باینکه دولت مکلف به اخذ نظرات اتاق های بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی در مصوبات قانونی است، افزود: در این راستا اعضا باید از آموزش و سطح آگاهی لازم برخوردار باشند و آموزشی هوشمند و مستمر به اعضای اتاق داده شود .

این فعال اقتصادی با بیان اینکه اتاق اصفهان باید هوشمند شود، گفت: ساختار اتاق بدلیل موازی کاری یک ساختار چابکی نیست و چون از منتقدین سنگین بودن بخش بروکراسی دولتی هستم، باید فرایندها به نحوی تعریف شود که سریع، صریح و هوشمند باشند.

دبیرکل و عضو هیات مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران  ادامه داد: با توجه باینکه فرآیندها در اتاق سنگین اسن باید چابک سازی در اتاق صورت گیرد و درواقع با هوشمندسازی موازی کاری ها باید به حداقل برسند و امکان بازنگری دقیق در عملکرد و شفافیت عملکرد اتاق فراهم شود.

هادلوند بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که طی این سالها در اتاق بازرگانی اصفهان مغفول مانده است جایگاه مهم حسابداران و متخصصان امور مالی در هیئت نمایندگان اتاق است بطوریکه حضور فردی متخصص در حوزه امور مالی می تواند در پیشبرد اهداف آتی اتاق و فعالین اقتصادی تاثیرگذار باشد.

کاندید دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان  گفت: یکی از شاخصه های جوامع پیشرفته این است که به بخش اهمیت مباحث آماری، حسابداری و مالی اهمیت زیادی می دهند چنانچه در بررسی اتاق های بازرگانی کشورهای همسایه، شاهدیم که با استفاده از استانداردهای به روز حسابداری نتایج ارزشمندی  را کسب کردند.

فاطمه هادلوند فعال اقتصادی موفق اصفهان با سابقه ۱۵سال عضویت در اتاق بازرگانی اصفهان در پایان این نشست خبری اولویت خود را برای کاندید دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان مبتنی بر یک رویکرد جدید بصورت مستقل، بدون وابستگی به طیف یا ائتلاف خاصی و با شعار “می توان تغییر کرد” اعلام کرد.