به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:همزمان با عید سعید قربان ۳۴۰ پایگاه کمیته امداد در سراسر استان اصفهان آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات نیکوکاران می باشد. کریم زارع ، با اشاره به اینکه اجرای پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات مردمی برای کمک به معاش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:همزمان با عید سعید قربان ۳۴۰ پایگاه کمیته امداد در سراسر استان اصفهان آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات نیکوکاران می باشد.

کریم زارع ، با اشاره به اینکه اجرای پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات مردمی برای کمک به معاش نیازمندان است، اظهار داشت: علاوه بر ۳۴۰ پایگاه جمع آوری نذورات خیران، ۸ قربانگاه در سطح استان برای ارائه دام زنده، ذبح بهداشتی و شرعی، آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز است.

کریم زارع با بیان اینکه عموم مردم با پرداخت نقدی می توانند در این امر خداپسندانه سهیم شوند، ادامه داد: خیراندیشان اصفهانی با پرداخت هر مبلغی از طریق شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ می توانند در قربانی امسال سهیم شوند.

وی با تاکید بر اینکه با مبالغ جمع آوری شده نذورات مردمی، دام زنده خریداری و ذبح و در کوتاه ترین زمان بدست نیازمندان می رسد، افزود: در حال حاضر ۱۲۵ هزار خانوار تحت حمایت هستند که با این روش نه تنها عموم مردم می توانند با هر نیتی در نذر قربانی این عید سعید سهیم شوند بلکه خانواده های نیازمند بیشتری می توانند از این نذورات بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تلاش داریم عید قربان امسال حداقل یک بسته گوشت نذری میان خانوارهای تحت حمایت توزیع شود، گفت: همزمان با عید سعید قربان ۸ قربانگاه در سطح استان اصفهان با حضور ناظران شرعی و کارشناسان سازمان دامپزشکی، با ارائه دام زنده و ذبح شرعی آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.

آدرس قربانگاه ها:

اصفهان. خیابان لاله جنوبی. خیابان فروردین . کارواش افضلی

اصفهان. خیابان کاشانی، ابتدای خیابان جامی، اداره کمیته امداد منطقه دو

اصفهان. بلوار کشاورز. خیابان سهروردی. ابتدای خیابان باغ دریاچه . مسجد حضرت رسول اکرم(ص)

سپاهان شهر، بلوار شاهد، مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت

اصفهان، خیابان مشتاق سوم، نرسیده به سراه پینارت، روبروی گلخانه موحدی

اصفهان. بزرگراه شهید چمران، بعد از خیابان آل محمد، نبش کوچه ۶، کارواش ونیز

فلاورجان. خیابان فردوسی. خیابان کارگر، کمیته امداد امام خمینی(ره)

برخوار. بلوار دانشگاه خیابان گلزار. کوچه شهید مصطفی خمینی کمیته امداد امام خمینی(ره)

شاهین شهر بلوار امام خمینی نبش خیابان بسیج کمیته امداد امام خمینی(ره)