به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر دفتر حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان از آماده باش کامل گروه های گشت حفاظت و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان در ایام نوروز خبر داد. مهندس محمد خلجی اظهار کرد: در راستای حفاظت از منابع و مجاری آبی و برخورد با تخلفات احتمالی، گروه های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر دفتر حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان از آماده باش کامل گروه های گشت حفاظت و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

مهندس محمد خلجی اظهار کرد: در راستای حفاظت از منابع و مجاری آبی و برخورد با تخلفات احتمالی، گروه های ۴۸ گانه حفاظت و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان درقالب کشیک ۲۴ ساعته در سطح استان استقرار یافته تا در صورت تجاوز متخلفان و بهره برداران به منابع آبی استان در راستای صیانت و رفع تخلف اقدام نمایند.

وی افزود: این همکاران در زمان‌گشت زنی به محض مشاهده هرگونه تخلف آبی، پس از اخذ دستور از مقامات محترم قضایی در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان و رفع تخلف اقدام خواهند نمود.

مدیر دفتر حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد: کشیک این همکاران در دشت های استان تا بامداد روز چهاردهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.