به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اصفهان شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند. ، محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام این خبر گفت: در شامگاه ششم فروردین‌ ماه مسافران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اصفهان شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

، محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام این خبر گفت: در شامگاه ششم فروردین‌ ماه مسافران نوروزی ۱۰۸ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۴ وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تمام چادرهای مسافران را می سنجند تا شرایط ایمنی برای آنها فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که هر روز حدود ۱۷۴ آتش‌نشان در آن در حالت آماده‌باش قرار دارند، ۳۵ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و یک دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

وی از بازرسی و سنجش ایمنی حدود ۵۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه های مورد درخواست بازدید و نکات ایمنی لازم را به اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه اعلام کردیم.

مقدس‌زاده ادامه داد: با توجه به تراکم ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز، ۱۸ مورد استقرار اطفائیه در طول شبانه‌روز در سطح شهر انجام شده است و در صورتی که گره ترافیکی جدیدی اعلام شود، استقرار جدید از طریق ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی به سه حریق و ۲۴ حادثه انجام و خدمات ایمنی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اینکه روز گذشته شش نیروی غواصی در حاشیه زاینده‌رود مستقر بودند، تصریح کرد: شب گذشته ۴۱ تخته چادر در ورزشگاه امیریه، ۲۳۰ تخته چادر در ورزشگاه امام خمینی (ره)، ۱۰۰ تخته در ورزشگاه ولایت، ۴۵ تخته در امام‌زاده هفتشویه و ۷۰ تخته در نمایشگاه پل شهرستان برپا شد.