به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی۱۸۹ نفر از  زندانیان استان اصفهان به برکت نام و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری با تسلیت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: با ابتکار رییس توسعه حل اختلاف قوه قضاییه قرار بر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی۱۸۹ نفر از  زندانیان استان اصفهان به برکت نام و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری با تسلیت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: با ابتکار رییس توسعه حل اختلاف قوه قضاییه قرار بر این شد که هر استان به مناسبت ۶۳ سال عمر با برکت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۶۳ نفر زندانی محکومیت‌های مالی دارای شرایط آزادی، از زندان آزاد گردند.

وی با اشاره به برکات وجود سردار شهید سلیمانی برای مسلمانان بیان داشت: همان گونه که در زمان حیات، وجود ارزشمند این سردار عزیز برای جهان اسلام منشاء خیر و برکت بود اکنون نیز به یاد و نام این شهید والا مقام، این پیشنهاد آزادی زندانیان با استقبال مواجه و در تمام استانها به سرعت عملیاتی گردید.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان تعداد زندانیانی که در سراسر کشور مشمول آزادی در قالب این طرح می‌شوند را بالغ بر ۲۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در استان اصفهان نیز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سید و سالار مدافعان حرم شهید حاج قاسم سلیمانی سه ۶۳ نفر یعنی ۱۸۹ نفر از زندانیانی که دارای شرایط آزادی در قالب این طرح هستند از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

جعفری در پایان خطاب به همه زندانیان آزاد شده و دیگر اقشار خاطرنشان ساخت: این آزادی به برکت نام و یاد شهید عزیز سردار حاج قاسم سلیمانی انجام پذیرفته و باید همه ما مرام و تفکر این شهید والامقام را تابلوی راهنمای مسیر زندگی خود قرار دهیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله): «به گونه ای حرف نزنیم و عمل نکنیم که شهید سلیمانی یک موجود ماورایی معرفی شود و بگوییم دست‌یافتنی نیست» بلکه همه ما می‌توانیم با سرلوحه قرار دادن آن شهید عزیز همچون سردار حاج قاسم سلیمانی نزد خداوند متعال و مردم مسلمان عزت و جایگاهی ارزشمند به‌دست آوریم.