به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت :۶۰ هزار متر مربع از زمین‌های حریم و بستر رودخانه اناربار از توابع شهرستان گلپایگان که به شکل غیر قانونی تصرف شده بود، آزادسازی شد. حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: در نتیجه بررسی‌های به عمل آمده و نیز اطلاعات و گزارشات واصله در خصوص تصرف […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت :۶۰ هزار متر مربع از زمین‌های حریم و بستر رودخانه اناربار از توابع شهرستان گلپایگان که به شکل غیر قانونی تصرف شده بود، آزادسازی شد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: در نتیجه بررسی‌های به عمل آمده و نیز اطلاعات و گزارشات واصله در خصوص تصرف غیر قانونی بخش گسترده‌ای از زمین‌های حریم و بستر رودخانه اناربار شهرستان گلپایگان توسط برخی افراد از طریق احداث اتاقک، فنس‌کشی و … مراتب در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و با عنایت به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و درخواست‌های مردمی دستور تخریب تمام این مستحدثات صادر و عملیات آزادسازی در ۶۰ هزار متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه انجام شد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال با هشدار به افرادی که اقدام به تجاوز به اراضی ملی می‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضائی همواره با رصد مداوم بر اقدامات خلاف قانون توسط برخی اشخاص، چنانچه با مسائل مشابه روبرو گردد برخورد قانونی و قاطع را در دستور کار قرار خواهد داد.