به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آدرس و QR ستادهای اسکان شهر اصفهان جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی منتشر شد. مهدی منتجب گفت: افتتاحیه و پذیرش مسافر از تاریخ ۲۶ اسفندماه با محوریت ستاد ناحیه ۴ اصفهان آغاز خواهد شد و با افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگر نیوز،رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آدرس و QR ستادهای اسکان شهر اصفهان جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی منتشر شد.

مهدی منتجب گفت: افتتاحیه و پذیرش مسافر از تاریخ ۲۶ اسفندماه با محوریت ستاد ناحیه ۴ اصفهان آغاز خواهد شد و با افزایش مسافر در سطح شهرستان ستادهای دیگر نیز در مسیر خدمت‌رسانی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: افتتاحیه و پذیرش مسافر از تاریخ ۲۶ اسفندماه با محوریت ستاد ناحیه ۴ اصفهان آغاز خواهد شد و با افزایش مسافر در سطح شهرستان ستادهای دیگر نیز در مسیر خدمت‌رسانی قرار خواهند گرفت.

منتجب تأکید کرد: رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان نیز از ۲۰ اسفند فعال شده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرهنگیان عزیز می‌توانند از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با استفاده از سامانه متمرکز اسکان وزارت به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.