توقیف کامیون حامل ۸۰ رأس احشام قاچاق در بویین میاندشت فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۸۰ رأس احشام قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حمزه بهرامی  بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت در راستای طرح مقابله با قاچاق احشام و طیور، حین کنترل […]

 

توقیف کامیون حامل ۸۰ رأس احشام قاچاق در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۸۰ رأس احشام قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حمزه بهرامی  بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت در راستای طرح مقابله با قاچاق احشام و طیور، حین کنترل خودرو های عبوری در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری به یک دستگاه کامیون حامل احشام زنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این کامیون تعداد ۸۰ رأس گوسفند زنده که به صورت غیرقانونی و بدون داشتن مجوزهای لازم حمل می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش احشام مکشوفه را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مجرمانه از جمله قاچاق کالا، سوخت و احشام مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.