به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان از مجموعه آزمایشگاه‌های این اداره کل بازدید و از نزدیک با فرآیند بازرسی، نمونه برداری و آزمون نمونه واحدهای تولیدی سطح استان آشنا شد. در این بازدید مسئولین و کارشناسان مجموعه آزمایشگاه‌های صنایع غیرفلزی، فلزی و پیش بسته بندی امکانات و توانایی ها و همچنین مشکلات خود را با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان از مجموعه آزمایشگاه‌های این اداره کل بازدید و از نزدیک با فرآیند بازرسی، نمونه برداری و آزمون نمونه واحدهای تولیدی سطح استان آشنا شد.

در این بازدید مسئولین و کارشناسان مجموعه آزمایشگاه‌های صنایع غیرفلزی، فلزی و پیش بسته بندی امکانات و توانایی ها و همچنین مشکلات خود را با استاندار اصفهان مطرح کردند.

علی مالکی سرپرست اداره کل استاندارد استان نیز به معرفی این اداره پرداخت و از بازدید استاندار که پس از دو دهه اتفاق افتاد، قدردانی کرد.

در ادامه استاندار اصفهان با کارکنان اداره کل به دیدار چهره به چهره پرداخت و از نزدیک در خصوص مشکلات و مسائل کارکنان با آنان گفتگو کرد.

استاندار اصفهان در این بازدید گفت: نگاه دولت سیزدهم و به تبع آن مدیریت ارشد استان به مقوله استاندارد، توسعه ای و فرابخشی بوده است.

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان اداره کل قول مساعد جهت پیگیری و رفع مسائل موجود داد.

دکتر مرتضوی بیان کرد: کنترل کیفیت محصولات تولیدی استان وظیفه خطیر و حساسی بوده و به سلامت جامعه می انجامدکه اداره کل استاندارد استان اصفهان تاکنون در انجام این مهم موفق بوده است.