به گزارش پیداگر نیوز، همزمان با سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور۹۷ مرکز مثبت زندگی در استان اصفهان افتتاح شد. در آیین کشوری افتتاح ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی کشور با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان اصفهان ، ۹۷ مرکز مثبت زندگی استان اصفهان به بهره برداری رسید. مدیرکل بهزیستی […]

به گزارش پیداگر نیوز، همزمان با سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور۹۷ مرکز مثبت زندگی در استان اصفهان افتتاح شد.

در آیین کشوری افتتاح ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی کشور با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان اصفهان ، ۹۷ مرکز مثبت زندگی استان اصفهان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در آئین بهره برداری از ۹۷ مرکز خدماتی مثبت زندگی در استان اصفهان با بیان اینکه این مراکز امکان اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است ، گفت: این مراکز خدمات بهزیستی به منظور توسعه دولت الکترونیک و با هدف خدمت‌رسانی بهتر و در دسترس به مددجویان بهزیستی راه‌اندازی شده است.

ولی اله نصر با اشاره باینکه حذف پرونده‌های فیزیکی از اهداف ایجاد این مراکز است، اضافه کرد:  تمامی خدمات از جمله نظارت‌ها و گزارش‌های مددکاری الکترونیکی و دیجیتالی در مراکز مثبت زندگی انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی اصفهان با بیان اینکه در مراکز «مثبت زندگی» همه فعالیت‌ها حول محور تحکیم بنیان خانواده است، ادامه داد: همه خدمات در این مراکز از یک پنجره واحد و بدون تفکیک بخشی شامل توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی صورت می‌گیرد.