به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: باوجود همه مشکلات، ۸۰ درصد جامعه ما طرفدار عفاف و حجاب و پوشش هستند.   ​، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره مد و لباس فجر گفت: امروز با یک جنگ فرهنگی روبه‌رو هستیم و جریان مقابل در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: باوجود همه مشکلات، ۸۰ درصد جامعه ما طرفدار عفاف و حجاب و پوشش هستند.

 

​، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره مد و لباس فجر گفت: امروز با یک جنگ فرهنگی روبه‌رو هستیم و جریان مقابل در حال تحمیل نماد‌های هویتی‌اش به ما است.

 

وی ادامه داد: وظیفه ما صیانت و حفاظت از میراث اصیل فرهنگی‌مان است. علی‌رغم همه مشکلات، ۸۰ درصد جامعه ما طرفدار عفاف و حجاب و پوشش هستند.

 

اسماعیلی اظهار کرد: در جشنواره امسال کار‌های خوبی انجام شد، مهم‌ترین ایده‌ای که دنبال می‌کردیم این بود که بین طراحان و حوزه صنعت، ارتباط برقرار شود. مهم این است که الگو‌های بومی تبدیل به صنعت فراگیر شود و این اتفاق در جشنواره امسال رخ داد.

 

وی عنوان کرد: البته من به آقای امامی گفتم که توقعات ما بیش از چیزی است که در مد و لباس اتفاق افتاده است و ما فاصله جدی با نقطه اصلی داریم و کار دشواری است، چراکه مد و لباس، صنعتی با حواشی و جوانب بسیار بالاست.

 

وزیر ارشاد عنوان کرد: دولت از صنعت مد و لباس حمایت می‌کند و سکو‌های فروش باید حضور پیدا کنند و زنجیره‌ای را تشکیل دهند. من امیدوارم کار مهم انجام شود و اتفاقات خوب را شاهد باشیم.

 

وزیر ارشاد درباره اینکه آثار برگزیده به تولید انبوه می‌رسند و در سکو‌های فروش حاضر خواهند شد، اظهار کرد: دوستان در شهرداری تهران کار خوبی انجام دادند و آثار بسیاری از افراد ناشناس در فضای تبلیغات شهری معرفی می‌شوند.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سکو‌های فروش می‌خواهیم با کم کردن فاصله‌ها، نظام عرضه مستقیم کالا‌های متناسب با خانواده‌ها و زنان ایرانی هم به صورت آسان و ارزان در دسترس عموم قرار بگیرد.